Noutățile Comunei Bradu

Fii la curent cu tot ce contează. Mai jos găsești cele mai recente articole pentru știri și evenimente, ziarul local și întreruperi programate CEZ.

Ştiri și Evenimente

ANUNȚ - ACHIZIȚIONARE  STAȚII REÎNCĂRCARE MAȘINI ELECTRICE PT COMUNA BRADU. DATA LIMITA DEPUNERE  21.11.2023, ORA 11, . TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR SE VA PRELUNGI SI SE VA CITI DATA LIMITA DEPUNERE OFERTĂ -  08.12.2023, ORA 11

ANUNȚ - ACHIZIȚIONARE STAȚII REÎNCĂRCARE MAȘINI ELECTRICE PT COMUNA BRADU. DATA LIMITA DEPUNERE 21.11.2023, ORA 11, . TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR SE VA PRELUNGI SI SE VA CITI DATA LIMITA DEPUNERE OFERTĂ - 08.12.2023, ORA 11

Achiziția constă în furnizarea a 2 (două) stații de reîncărcare pentru mașini electrice cu câte 2 puncte de reîncărcare(1 x 22kw și 1 x 55kw) respectând standardele și specificațiile tehnice menționate în Caietul de sarcini și asumate în Propunerea tehnică. Montarea stațiilor de reîncărcare electrică pe amplasamentele puse la dispoziție de Autoritatea Contractantă și punerea în funcțiune a acestora, efectuând totodata măsurarea rezultatului și verificările necesare în vederea folosirii în condiții optime de către beneficiarii indirecți/finali. Asigurarea mentenanței produselor furnizate în perioada de garanție, respectiv minim 36 de luni. Termenul de livrare este de maxim 120 zile de la data semnarii contractului. Documentatia de atribuire poate fi consultata si pe site-ul https://www.e-licitatie.ro/pub/adv-notices/list/1 și https://www.primariabradu.ro/anunturi Dacă se doresc informații suplimentare sau clarificări, acestea pot fi solicitate la adresa de e-mail: bradu@ag.e-adm.ro , cu cel mult 6(șase) zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, respectiv 14.11.2023. Oferta și documentele care o însoțesc vor fi transmise pe adresa de de e-mail: bradu@ag.e-adm.ro, și obligatoriu în catalogul SEAP/SICAP , ofertantul va posta propunerea financiară la secțiunea ,,DOCUMENT de DESCRIERE/BROSURA” iar la secțiunea ,,Imagine (jPEG, TIFF,JPG,PNG) MAX.1024 KB” imagini/poze cu stațițiile ofertate până la data şi ora limită de depunere. La preșul unitar RON se va trece prețul propunerii financiare care constă în valoarea fără TVA a celor 2(două) stații de reîncarcare mașini electrice care conține și serviciile conexe de punere în funcționare a acestora. Ofertanții vor trece la Denumirea produsului nr. anunțului publicitar, exemplu – ADV1399095 – Stații de reîncarcare iar la CPV - 31158100-9 - Incarcatoare de baterii (Rev.2), la secțiunea ,,CONDITII DE LIVRARE” - Conform modelului din contractul aferent anuntul publicitar și la secțiunea ,,CONDITII DE PLATA” - Conform modelului din contractul aferent anuntul publicitar. Căutarea în catalogul SEAP/SICAP se va face după nr. anunțului publicitar și cod CPV - 31158100-9. Nu se acceptă oferte alternative la oferta de bază. Nu se acceptă oferte întarziate. Comisia de evaluare, va stabili un clasament (ex:loc I, II si III) pe baza criteriului de atribuire-prețul cel mai scăzut, pentru ofertele care sunt admisibile, respectiv cele care respectă cerințele Caietului de sarcini. Achizișia de la ofertantul câștigător se va finaliza prin catalogul SEAP/SICAP, dupa întocmirea și aprobarea documentelor interne de la ofertantul declarant câștigător, respectiv clasat pe locul I.

Află mai multe
ANUNȚ CU PRIVIRE LA DEPUNEREA DOCUMENTELOR ÎN VEDEREA ÎNTOCMIRII DOSARULUI PENTRU AJUTORUL PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI

ANUNȚ CU PRIVIRE LA DEPUNEREA DOCUMENTELOR ÎN VEDEREA ÎNTOCMIRII DOSARULUI PENTRU AJUTORUL PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINȚEI

ÎNCEPÂND CU DATA DE 01.11.2023 SE POT DEPUNE LA COMPARTIMENTUL ASISTENȚĂ SOCIALĂ CEREREA ȘI DOCUMENTELE NECESARE PENTRU OBȚINEREA AJUTORULUI DE CĂTRE FAMILIILE SAU PERSOANELE SINGURE CARE OBȚIN UN VENIT NET LUNAR DE PÂNĂ LA 1386 LEI/PERSOANĂ - ÎN CAZUL FAMILIEI ȘI PÂNĂ LA 2053 LEI, ÎN CAZUL PERSOANEI SINGURE

Află mai multe
ANUNȚ CU PRIVIRE LA ÎNCEPEREA PROIECTULUI FINANȚAT PRIN PNRR - DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA

ANUNȚ CU PRIVIRE LA ÎNCEPEREA PROIECTULUI FINANȚAT PRIN PNRR - DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA

PNRR - FONDURI PENTRU ROMÂNIA MODERNĂ ȘI REFORMATĂ - ANUNȚ ÎNCEPERE PROIECT - Proiectul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA Bradu”, cod F-PNRR-Dotari-2023-3204, finanţat în cadrul PNRR prin Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\Componenta C15: Educaţie\Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învăţământul tehnic superior\Investiţia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din şcolile de educaţie si formare profesională (EFP) şi \Investiţia 14. Echiparea atelierelor de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ precum şi Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar\Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare, este implementat de către UAT Comuna BRADU, JUDEȚUL ARGEȘ, în calitate de beneficiar. VALOAREA FINANȚĂRII NERAMBURSABILE: valoare totală este de 693.942,99 lei, din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 583.145,38 lei, valoarea TVA eligibil aferentă este de 110.797,61 lei. OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI este acela de a asigura un proces educaţional de calitate, modern şi incluziv pentru elevii ȘCOLII GIMNAZIALE "MIHAI EMINESCU" BRADU, prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier şi materiale didactice. GRUP ȚINTĂ: 494 elevi din care 231 nivel preșcolar în 10 clase, 174 elevi nivel primar în 6 clase, 89 elevi nivel gimnazial în 5 clase. DURATA DE IMPLEMENTARE A INVESTIȚIEI: 1.08.2023 până la 31.12.2024. Date de contact beneficiar: Comuna BRADU, cod fiscal 5172600. Adresa: Localitatea BRADU, județ Argeș, cod poștal 117140, tel. 0248279412, fax 0248279412, e-mail: bradu@ag.e-adm.ro

Află mai multe
ANUNȚ CU PRIVIRE LA CAMPANIA DE MĂSURĂTORI REFERITOARE LA LUCRĂRILE DE CADASTRU GRATUITE DIN UAT BRADU

ANUNȚ CU PRIVIRE LA CAMPANIA DE MĂSURĂTORI REFERITOARE LA LUCRĂRILE DE CADASTRU GRATUITE DIN UAT BRADU

DIN DATA DE 07.08.2023, ÎNTRE ORELE 9-17 SE VA DESFĂȘURA CAMPANIA DE MĂSURĂTORI TERESTRE, ÎNCEPÂND CU STRADA GOLEASCA, URMÂND CA MĂSURĂTORILE SĂ SE CONTINUE PE STRADA BUNA VESTIRE. ACESTEA VOR FI FOLOSITE PENTRU ÎNREGISTRAREA IMOBILELOR ÎN SISTEMUL DE CADASTRU ȘI CARTE FUNCIARĂ GRATUIT

Află mai multe
ANUNT CU PRIVIRE LA INTENȚIA DE  ELABORAREA  PLANULUI URBANSTIC GENERAL AL COMUNEI BRADU

ANUNT CU PRIVIRE LA INTENȚIA DE ELABORAREA PLANULUI URBANSTIC GENERAL AL COMUNEI BRADU

ETAPA PREGĂTITOARE - ANUNȚAREA INTENȚIEI DE ELABORARE A PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL COMUNEI BRADU

Află mai multe

Întreruperi programate CEZ

INTRERUPERI PROGRAMATE CEZ 07.11.2023 ÎN COMUNA BRADU

INTRERUPERI PROGRAMATE CEZ 07.11.2023 ÎN COMUNA BRADU

Străzile Aleea Daliei, Alunului, Bradu, Caliman, Cimbrisor, Daliei, Fagetului, Florilor, Geamana, Gorunului, Ic Valintineanu, Intrarea Caliman, Intrarea Targului, Liliacului, Magnoliei, Merilor,Murului, Musetelului, Narciselor, Oborului, Papadiei, Perilor, Petuniilor, Pinului, Plopilor, Prelungirea Craiovei, Primăverii, Primăverii 1,Primăverii 2, Primăverii 3, Primăverii 4, Primăverii 5, Principala, Soarelui, Targului, Teilor, Tirgului, Toamnei, Valea Geamăna, străzile adiacente alimentate din PTA 20 kV OBOR, PTA 20 kV AUTOSERVICE GEĂMANA, PTA 20 kV CRAIOVEI, PTA 20 kV RECOM PITEȘTI

Află mai multe
ÎNTRERUPERI PROGRAMATE CEZ 14.08.2023 - 20.08.2023

ÎNTRERUPERI PROGRAMATE CEZ 14.08.2023 - 20.08.2023

17.08.2023 - INTERVALUL ORAR 9-16, STRADA DN 65 B- DE LA INTERSECȚIA STR. DRUMUL 23 PÂNĂ LA SHOWROOM KIA PARTEA STÂNGĂ CU SOCIETĂȚILE COMERCIALE ALIMENTATE DIN PTA ALFA ROM TRANS-TERȚ, PTA DIVERS UTIL- TERȚ, PTA AUTOTIM - TERȚ

Află mai multe
LUCRĂRI PENTRU PREVENIRE ȘI CORECTARE AVARII - SĂPTĂMÂNA 24.07 - 30.07.2023 - ARGEȘ

LUCRĂRI PENTRU PREVENIRE ȘI CORECTARE AVARII - SĂPTĂMÂNA 24.07 - 30.07.2023 - ARGEȘ

ÎNTRERUPERI CEZ ÎN COMUNA BRADU - VINERI, 28.07.2023 - 08:30 - 15:30, PTA Blocuri Geamăna

Află mai multe